Titlu proiectului: "Antreprenor Responsabil - Servicii Ireprosabile", Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital - Uman 2014-2020

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe co-finanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi site-ul www.fonduri-ue.ro.
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod oligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.



Email: office@fladriemhr.ro
Telefon: 0742 997 441

Cu noi birocratia departamentului de resurse umane este eliminata putand mult mai usor transforma STRATEGIA in REZULTATE!

Externalizare personal.Resursele umane sunt cu siguranta un domeniu esential pentru companie.Acoperirea administrative a agendei aferente este destul de mare si nu se refera direct la activitatea de baza.In cazul fluctuatiei de personal,extinderii sau cresterii numarului de angajati,serviciile de resurse umane pot deveni o povara intensa si dificil de gestionat.

Suntem gata sa ne asumam responsabilitatea pentru RU,preluarea la timp,de calitate si fara erori a administrarii personalului conform legislatiei. Putem prelua comunicarea cu angajatii si pregatirea documentelor cum ar fi contractile de munca,acte aditionale.

De ce sa externalizam

Toate datele sunt intr-un loc sigur-aveti toate inregistrarile electronice referitoare la resurse umane si salarizarea angajatilor dumneavoastra.

 Capacitatea profesionala.Detinem personal profesionist,care sa aiba grija de procesarea salariilor,in timp util si fara erori.Nu trebuie sa rezolvati problema substituibilitatii reprezentantilor RU.

– Suntem la curent cu modificarile legislative-monitorizam in mod constant modificarile din legislatie si le reflectam in sistemul nostru.

– Cooperarea cu terte parti-datorita colaborarii cu contractorii nostril putem oferi servicii privind prevenirea,siguranta,protectia sanatatii si pregatirea profesionala a angajatilor dumneavoastra.

Ce putem oferi in zona RU

– Pregatirea documentelor legate de legislatia muncii(angajari, demisii, concedii, modificari).

-Semnarea documentelor legate de legislatia muncii cu angajatii.

Pastrarea dosarelor angajatilor.

Consultanta prin telefon cu persoane de contact si angajati.

Evidenta SSM in toate categoriile.

Asigurarea SSM prin intermediul unui subcontractant.

Evidenta asistentei medicale in baza legislatiei prin intermediul unui subcontractant.

Externalizarea serviciilor de salarizare.

Ne ocupam integral de calcule salariale.Economisiti costuri si puteti fi siguri ca statele de plata  sunt prelucrate la timp,la un nivel de calitate si fara erori.

Avantajele oferite de externalizarea activitatii de salarizare.

Reducerea propriilor costuri cu personalul.

Garantarea sigurantei personalului si a datelor de salarizare.

Ce putem oferi?

Inregistrarile de salarizare si gestionarea datelor salariale.Asiguram managementul datelor de baza pentru angajati,tinem evidenta absentelor raportate si alte evidente necesare pentru calculul salariilor.

– Asiguram calculul si prelucrarea salariilor,verificam si pregatim datele de salarizare.

– Consultanta si conciliere.

Consultanta Resurse umane

Managementul resursei umane consta in dezvoltarea si punerea in aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care sa ajute organizatia sa gaseasca cele mai eficiente solutii in timpul intregului proces de angajare, de la recrutare si pana la parasirea companiei

CONSULTANȚĂ RESURSE UMANE la infiintarea companiilor

Întocmire Organigramă

Întocmire Regulament de Ordine Interioară

Stabilire responsabilități și întocmire Fișa Post

EVALUARE ȘI AUDIT PERSONAL

Reorganizare Organigramă

Revizuire Regulament de Ordine Interioară

Evaluare personal

Implementare rezultate obținute în urmă evaluării personalului

PREGĂTIRE CONTINUĂ

Stabilirea programului de pregătire continua

Selecție cursuri

Evaluare rezultate dupa etape de pregatire

Angajare cetateni NON-UE

FLADRIEM vine în ajutorul angajatorilor români (persoane juridice sau persoane fizice autorizate) din  Romania în vederea angajării cetățenilor NON-UE.

În funcție de tipul activității pe care îl întreprinde angajatorul putem obține autorizații de muncă pentru mai multe categorii de cetățenii NON – UE: muncitori permanenți, transfrontalieri, sezonieri, stagiari, înalți calificați sau detașați.

În primul rând, misiunea noastră este de a obține avizul de angajare de la formațiunile teritoriale ale Inspectoratului General pentru Imigrări  Brasov iar pentru aceasta, ne vom ocupa de întocmirea și depunerea întregului dosar.

După obținerea avizului de muncă, vom sprijini viitorul angajat în a putea obține viza de lungă ședere de la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României din țara de origine. Îi vom acorda suport în întocmirea tuturor documentelor. Dupa intrarea în țară a cetățeanului NON-UE facem toate demersurile împreuna cu acesta pentru obținerea permisului de ședere.Prin urmare, Fladriem va întocmi toate dosarele necesare în procesul de angajare a personalului străin pe teritoriul României.

TERMENE

Inspectoratul General pentru Imigrări (IGI) soluționează cererea pentru eliberarea avizului de angajare în termen de 30 de zile de la data înregistrării acesteia. În cazurile în care sunt necesare verificări suplimentare, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile.

Dupa intrarea în România acordăm suport în obținerea permisului de ședere care poate fi obținut în termen de 30 de zile de la data depunerii cererii. În cazul în care sunt necesare verificări suplimentare, termenul de soluționare a cererii poate fi prelungit cu cel mult 15 zile.